lace Exchange

ik doe al een paar maal mee met deze uitdaging, om met andere personen die kantklossen een leuke kaart uitwisselen.
In het voorjaar is het met Pasen, en in de maand November December iets voor de kerst.

Dit jaar krijg ik als het goed is 3 kaarten 2 uit Australië en 1 uit Groot Brittannië, vandaag de kaart uit Australië met een leuke Kangoeroe als spelden meter, dus nu is het makkelijk om ze te sorteren op dikte.

Bedsankt Janet Jones

Over hetcreatievekantje

Kantklossen is mijn grootste hobby,ik geef les in kleine groepjes.Opleiding kantklossen gedaan in Etten-Leur,afgestudeerd 27 Mei 1989. Diverse nascholing gedaan,en een cursus kantontwerpen op de computer, 1 jaar in Brugge met het programma Illustrator en 1 jaar in Mechelen met Knipling. Lees mijn verhaaltjes en beleef het mee
Dit bericht werd geplaatst in alles. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie