29 maart Kantklosjes maken van papier in het klooster St Anna Oudenbosch .

IMG_2702

Janjans en de kinderen klosje

Woensdag avond naar het klooster, wie had dat gedacht daar nog eens een workshop te geven. Ik heb met de dames van die club al eerder contact gehad ,en wel in ‘sGravenmoer. Ze zijn bij mij thuis geweest om de ronde hanger te klossen, maar mijn ruimte is niet toerijkend voor 9 personen dus er waren maar 5. Nu was mij gevraagd om daar te komen dan was de groep bij elkaar , dus op naar het klooster.

Daar aangekomen ontvangst met koffie en wat lekkers erbij ,daarna snel aan de gang met het papier en lijm.

 

Om half tien opruimen en naar huis, maar eerst nog een vervolg afspraak voor een voledige dag om dan te klossen. Het was erg gezellig en dank aan Zr Fransisco.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Over hetcreatievekantje

Kantklossen is mijn grootste hobby,ik geef les in kleine groepjes.Opleiding kantklossen gedaan in Etten-Leur,afgestudeerd 27 Mei 1989. Diverse nascholing gedaan,en een cursus kantontwerpen op de computer, 1 jaar in Brugge met het programma Illustrator en 1 jaar in Mechelen met Knipling. Lees mijn verhaaltjes en beleef het mee
Dit bericht werd geplaatst in alles. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie